Dikt!!

Tänk att vara en snöboll...Födas genom kramar, flyga genom livet och till sist träffa den man smälter för...!!!
En kort liten fin dikt som min kompis skickade till mig.

Åhh längtar verkligen efter våren. Är så himla trött på snö, men om man tittar ut genom fönstret så ser man hur snön långsamt håller på att försvinna. Fast de på smhi säger att det kommer att bli kallare nästa vecka, vilket troligtvis betyder mer snö !!! Det är i alla fall skönt att det blir ljusare och ljusare för varje dag. 

Fick nyss ett sms från Heiwa som berättade att hon och Hana har kommit fram till fjällen eller vad det nu var dem skulle. Jag tror att Iro också är någonstans där och åker skidor. Om några dagar åker även jag iväg, men till Dalarna. Så det kommer förmodligen att bli väldigt dålig uppdatering den närmaste veckan, eftersom íngen av oss har dator eller internet där uppe. Vi får väll försöka ta igen det när vi har kommit hem. 

Har precis sett fantomen på operan. Det var verkligen en jättevacker !! Går typ runt och nynnar på alla låtarna hela tiden. Tycker synd om alla i min omgivning som behöver lyssna medans jag försöker sjunga opera. 
// Sofie     
 
Juste måste köpa en sån där sladd som man kan lägga upp bilder från mobilen ifrån. Är det någon som vet var man kan köpa den ?

Kommentarer
Postat av: e

på clasohlsson:D tror jag...



clasolson han hade en bonnagård, ihaihaohh!

2010-02-28 @ 21:44:02
URL: http://possum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0