Se upp för istappar !!!!!!

Hej ! Idag har jag haft dans !!!!!! Wiiiie, det var lika roligt som vanligt. Efter dansen åkte jag hem. Var verkligen JÄTTETRÖTT efter en hektisk vecka!! 

För en stund sen läste jag en artikel om en man som hade varit tvungen att föras till sjukhus efter att ha fått en istapp i huvudet. Han hade fått sytt hela åtta stygn (tror jag). Idag när jag var på väg till dansen promenerade jag på som vanligt när jag plötsligt såg hur en stor snödriva höll på att falla rakt över mig. Kastade mig åt sidan så fort jag kunde. Jag hade verkligen tur att jag hann, annars kunde det ha slutat riktigt illa !! Efter händelsen håller jag mig så långt ifrån hustak som möjligt. Någon annan som varit med om en liknande händelse ?? // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0