Sista praodagen !! :(

Nu sitter jag på tingsrätten och väntar på att min "mentor" ska komma tillbaka. Hon sitter nämligen på ett planeringsmöte. Jag har precis varit på en häktningsförhandling. Det var faktiskt jättespännande. Åhh vill verkligen inte att praoen ska ta slut. 

När jag gick in på bloggen såg jag att vi hade uppdaterat VÄLDIGT dåligt, men just nu är allt väldigt stressigt (i alla fall för mig). Ska försöka att skriva lite varje dag, men jag säger bara lyck till. Slår vad om att jag kommer att hålla det löftet i högst några dagar. 

Nästa vecka är det sportlov, jaaaaa. Det ska bli så himla roligt att få åka skidor igen !! Har verkligen längtat efter det. Jag önskar att lovet varade lite längre och att man hade det oftare, men då skulle man i och för sig kanske inte se fram emot det lika mycket. Nu måste jag iväg. Ska fika med alla på enheten.
// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0