Teater !!

Hej hej !! Nu ska jag snart sticka iväg på teater. Ska möta upp Hana halv sex så måste skynda mig lite. Imorgon är det sista dagen på praoen :( Det har värkligen varit jättekul. Föresten för dem som inte vet så praoar jag på tingsrätten den här veckan.

Idag fick jag sitta med på en huvudförhandling som handlade om två föräldrar. De hade tagit pengar från deras dotter. Det var inte lite som dem hade tagit, drygt fyrahundratusen. Fast jag tycker endå jättesynd om dem. De satt och grät och berättade värsta tragiska historian om varför de hade tagit pengarna. Aja nu måste jag byta om och sen springa iväg till tåget. // Sofie



Kommentarer
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND!!!

Tack :) allt bra? :D

2010-02-25 @ 19:59:24
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0