Är trött på att behöva gräva runt i toaletten med en vattentät (hoppas jag) plasthandske!!

Hej hej !! Idag när jag skulle göra iordning mig för att åka till stan så tappade jag min kajalpenna i toaletten:( Var tvungen att springa iväg till städskåpet och hämta en stor plasthandske att ta upp den med. Efter att ha grävt runt  i avloppet ett tag fick jag till slut upp den. Jag förstår inte hur jag hela tiden lyckas tappa saker i toaletten. Klumpiga jag!! För några dagar sen tillexempel när jag var hemma hos Heiwa tappade jag hennes hårspänne i toaletten.
Hon skulle sätta upp håret med det så när spännet väl var uppe på torra land igen var vi tvungna att röngöra den ordentligt. Det första vi hittade var handdesinfektion så ja, den luktade i alla fall rent, eller typ rengöringsmedel.
Snart ska jag äta middag. Det blir lasagne :) (okej jätteintressant inlägg ,men men) // Sofie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0